Weboldalunk a használat elősegítése és a jobb felhasználói élmény érdekében sütiket ("cookie"-kat) használ. Bővebben

Elfogadom   Elutasítom

Kövessen minket!

Adónet.hu Üzleti Kommunikációs Zrt.

Telefon: +36-30-378-7637

E-mail: info@adonetakademia.hu

Súgó

I. ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

Az Adónet Akadémia pénzügyi és jogi szakterületeken online képzéseket és előadásokat nyújt szakemberek és érdeklődők számára.
Képzések olyan online előadások (hanganyagok, letötlhető dokumentumokkal), amelyek online vizsgával zárulnak.
A Tréningek olyan online előadások (hanganyagok, letötlhető dokumentumokkal), amelyekhez vizsga nem kapcsolódik. 
Az e-learning oldal Adatlap menüje tájékoztatást tartalmaz a képzésről (tréningről) és arra itt jelentkezhet. A Modulok menü tartalmazza a hanganyagokat és kapcsolodó, letölthető dokumentumokat. Képzéseknél a Vizsgakérdések menüben feleletválasztós tesztet kell kitölteni.
A Fórum menüben kérdést, észrevételt tehet. 
A Képzés, Tréning elvégzéséről az igazolás letölthető az Adónet Fiókból.
Az Ingyenes menüben regisztráció és díjfizetés nélkül hallgathat meg online előadásokat és tölthet le dokumentumokat, ezzel betekintést is nyerhet az oldal működésébe és szolgáltatásaiba.

www.adonetakademia.hu  e-learning oldalainak eléréséhez regisztráció szükséges.
A regisztráció nem jár semmilyen díjfizetési kötelezettséggel.
A regisztrációt követően tudja igénybe venni az oldal szolgáltatásait, jelentkezését, megrendelését elküldeni, meghallgatni az audio anyagokat, letölteni a kapcsolódó kézikönyveket és iratmintákat. 
 
II. A REGISZTRÁCIÓ MENETE
 
A regisztráció során a Fiók típusát aszerint válassza meg, hogy
 
-az oldalt egyénileg, egyetlen felhasználóként kívánja használni (Magánszemély fióktípus), lényeges, hogy ezesetben is megadhat céges számlázási címet  - vagy
 
-egy szervezet részére többfelhasználós belépési jogosultságot szeretne (Gazdálkodó szervezet fióktipus).  Ez a fióktípus szolgál a képzés megrendelésére és az alkalmazottak beíratására, azonban ebből a fiókból az e-learning oldalak nem elérhetők. A résztvevők számát a gazdálkodó szerevezt a megrendelés során adja meg, és a képzés díját a résztvevő személyek száma után kell fizetni.  A gazdálkodó szervezet az Adónet fiókja Alkalmazotti fiókok kezelése menüben írathatja be a megrendelt képzésre a munkatársait, akik az így létrehozott saját fiókjukba belépve vehetik igénybe az e-learning szolgáltatást. (Alkalmazotti fióktípus). Ha ön a cég vezetője, tulajdonosa, vagy kapcsolattartója, és munkatársai mellett Ön is igénybe kívánja az e-learning szolgáltatásokat, akkor önmagának is hozza létre a saját alkalmazotti fiókját. (Ha azonban, bár Ön egy gazdálkodó szervezet kiépviseeltében kívánja igénybe venni a szolgáltatást, de csak egyetlen személy - önmaga részére - , akkor regisztráljon a Magánszemély fióktipus választásával, és ott adja meg a gazdálkodó szervezet számlázási címét.)

Az ingyenes képzések és tráningek regisztráció, megrendelés nélkül is igénybe vehetők.

Gazdálkodó szervezeti (többfelhasználós) fiók regisztrációja, Alkalmazotti fiókok létrehozása
 
1. A regisztrációs során válassza a Gazdálkodó szervezet fióktípust.
2. Belépés után az Adónet Fiók Fióktípus rovatában Gazdálkodó szervezetnek kell szerepelnie.
3. Válassza az Adónet Fiók  Alkalmazotti fiókok kezelése menüt. Itt a név és e-mail cím megadásával kezdeményezheti az alkalmazotti fiók létrehozását, amelyről az érintett e-mailben tájékoztatást kap.
4. A munkatárs a kapott e-mail alapján aktiválja a saját alkalmazotti fiókját.
5. Ezt követően a munkatárs az első belépéshez külön e-mailben belépési jelszót kap, amellyel belépve megadhatja személyes adatait, amelyekre a képzés igazolása kiadása miatt van szükség.
6. Minden fiók-módosításról a jogosultak e-mailben tájékoztatást kapnak.
 
A belépési azonosítók átadása jogosulatlan személyeknek, illetve jogosulatlan (nem alkalmazott) személyek regisztrációja nem engedélyezett, ennek biztosítására technikailag is megtesszük a szükséges intézkedéseket.

III. JELENTKEZÉS A KÉPZÉSRE MAGÁNSZEMÉLYKÉNT

Magánszemélyként a regisztrációt követően – az Adónet fiókba belépve – a képzés / tréning Adatlapján tud jelentkezni a szolgáltatásra. 
A megadott számlázási címre e-mailben díjbekérőt és pro forma számlát küldünk, és a díj kiegyenlítése után a szolgáltatást - belépés után - igénybe veheti, erről e-mailben is értesítjük 
A pénzügyi teljesítéssel  egyidejűleg a számlát kiállítjuk ás postán küldjük.

IV. A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELE MAGÁNSZEMÉLYKÉNT

A pénzügyi teljesítést követően Adónet Fiókjába belépve a fiók tipusában a Magánszemély jelölésnek kell szerepelnie és a megrendelt képzés e-learning felülete aktív.
Az Adatlap menü általános tájékoztatás tartalmaz a képzésről. A Modulok menüben meghallgathatja a képzés hanganyagait. A Dokumentumok menüben letöltheti a kapcsolódó kézikönyvet, iratmintákat. A Fórum menüben elküldheti hozzászólását, észrevételét és olvashatja másikét. A képzés elvégzéséről szóló igazolást - a kézikönyv letöltése, hanganyagok meghallgatása, és ha van,a vizsgakérdések megoldása után - letöltheti az Adónet fiók Elvégzett képzések, tréningek menüjéből. 

V. A SZOLGÁLTATÁS MEGRENDELÉSE ÉS TELESÍTÉSE GAZDÁLKODÓ SZERVEZET ÉS ALKALMAZOTTAI RÉSZÉRE 

Megrendelés gazdálkodó szervezetként 

A gazdálkodó szervezet Belépése esetén az Adónet Fiók Fióktipus rovatában a Gazdálkodós szervezet jelölésnek kell szerepelnie.
Ezt követően a kiválasztott képzés Adatlapján lehet a szolgáltatást megrendelni az alkalmazottak, felhasználók részére.
A megrendeléskor meg kell adni, hogy a gazdálkodó szervezet hány személy (alkalmazott) részére rendeli meg a képzést, tréninget. 
A fizetendő díj a képzés díjának és a részt vevő személyek számának szorzata. 
A megrendelés elküldése után e-mailben díjbekérőt és ahhoz csatolva pro forma számlát küldünk – amely alapján az ellenérték átutalással egyenlíthető ki.
A pénzügyi teljesítéssel egyidejűleg állítjuk ki a számlát, és azt postai úton megküldjük.
A pénzügyi teljesítést követően szolgáltatást a www.adonetakademia.hu oldalon aktiváljuk, erről e-mailt küldünk.
A szolgáltatást a gazdálkodó szervezet annyi számú alkalmazott tudja igénybe venni, ahány főre a képzés díját kiegyenlítette. 

Alkalmazotti jelentkezés a képzésre

A gazdálkodó szervezetként megrendelt és pénzügyileg rendezett képzésre a jogosult magánszemély  a saját alkalmazotti fiókjába történő belépés után tud jelentkezni. Ennek lépései:
-Belépés az alkalmazotti fiókba.
-Az Adónet Fiók Fióktipus rovatában az Alkalmazott jelölésnek kell szerepelnie.
-Képzés / tréning kiválasztása. (Az Adatlapon a képzés díja mellett a "Kifizetve" megjegyzésnek kell szerepelnie.)
-A Jelentkezem a képzésre gombra kell kattintani!
(A jelentkezésről tájékoztató e-mailt is küldünk, ez a jelentkezés már nem jár külön díjfizetési kötelezettséggel)

VI. KÉRDÉS, ÉSZREVÉTEL
 
Ha a regisztrációval és a fentiekkel kapcsolatban bármilyen kérdése lenne, írjon e-mailt az info@adonet.hu  címre vagy hívja a következő telefonszámot: 06 82 511 242.

Adónet.hu Zrt.

© 2014 www.adonetakademia.hu - Pénzügyi és jogi képzések online! Kiadó: Adónet.hu Üzleti Kommunikációs Zrt.